Pages

Sunday 4 August 2013

Praktikal oh Praktikal

Tadaaaa!!!

Bertuah punya budak! Salam mana salam?

ASSALAMUALAIKUM....

Gila lama aku tak update blog budak gomok ni. Sorry lerr.. bukan ape, sibuk sikit.. Kesihatan plak tak berapa nak ok time exam baru ni..

Sekarang??? Haaaa.. Currently, aku dok buat praktikal kat hospital kerajaan dekat2 dengan rumah aku ni je. Bukan ape, nak cut cost. Dok umah sendiri tak payah bayar sewa. Makan pon free. Hehehe.. 

Ramai jugak la yang tanya, "Kenapa hospital?", "Misi ke?", "Doktor ke?", "Finance kn? Buat mende kat hospital?"

Tak salah la dieorang tanya macam tu. Yela, lagi baik buat kat company mana2 or other organization kan. Ok la, FYI, kat mana2 organization pon atas muka bumi ni wajib ade finance department die. Kalau tak, macam mana finance's organization nk jalan kan?

"Kenapa hospital? Dah habis tempat ke? Diploma dulu pon praktikal kat hospital jugak kan?"
Jawapan aku, TAK TAU LAAA... Berkenan dengan hospital kot. Kecik2 dulu nak jadi doktor. Disebabkan diri ni tak berapa nak pandai, praktikal kat hospital pon jadi laa... Hahaha.. Boleh blah tak jawapan tu? 

Lagipon aku try nak bezakan management kat private and government hospital. Wah, ade misi tuh! 


Haaa... ni la keje aku kat sini. 1st month ni, buat keje biasa2 je before move to keje yang berat2.
*tapi bila dah hari2 buat keje gini, agak bosan la wei.. (T__T)

No comments:

Post a Comment