Pages

Wednesday 23 January 2013

Movies Marathon

Tanggal 210113, exam dah habis untuk sem ni! Rasa mende eh?? Of couse la happy!!! (lagi mau tanya ke??) Mana tak nye, tengok housemates semua da abis awal, siap dah balik kampung lagi. Seksa jiwa tau. Huhu..

So, apa lagi. Malam tu, aku dgn Bella, As Barney dan Meen melancarkan.. Movies Marathon!! Best wooo... 4 movies dalam 1 malam. 12 am - 6 am. Hehe..


1  . PE3
   
 boleh la kot dari tak de.. hehe.. Tp tang David Teo tu, tergolek aku  
           tgk die cakap. ups, bkn cakap, menjerit kot.

2  . Minyak Dagu

            Orang dok gebang kat Tweeter yang kata movie ni best. Try nak
            tengok. Best.. Tapi, biasalah, kalau cerita hantu melayu ni, semua  
            tempat mentol lampu tak nyala. Tapi paling kelakar skali, yang last  
            part, time hantu nak gigit Azman, lepas tu kena panah petir. Dengan
            hantu2 skali terkejut. Haha..

3  .  Seram Sejuk

nampak macam cerita bodoh kan??? tapi seriously aku cakap, best gila!  
           Golek2 kitaorang gelak tengok cerita ni. Hahaha..
4  .  Aku, Dia dan Tong Sampah


           Haaa... ni la dia cerita favorite aku.. Sebab ape?? Sebab ada Beto  
           Khusyairi. Ngeh3.. Tak de la. Jalan cerita dia memang best pon. Ayat 
           yang best sekali sampai si Bella pon post kat fb dia, "Hanya orang 
           yang tak yakin pada diri sendiri je yang jawab soalan dengan soalan". 
           Chewah! Dalam maksud tu.. So, tengok la cerita ni.


        


Waaa... semua cerita melayu kan? Nak buat macam mana, memang suka tengok cerita melayu. Kalau cerita omputeh, aku layan cerita hantu & cerita menari2 je. Pernah sekali aku g tengok wayang cerita Transformers. Aku?? Siap tido lagi! So, boleh imagine la betapa aku tak minat movie2 macam tu kan.. Hehehe.. Macam2.. Well, it's me!!  (^___^)

3 comments: